image
  • تاریخ ارسال: 1397/12/20

    اردوی بازدید از برج آزادی مدرسه فرهنگ نو

    Card image cap

    روزچهارشنبه 8 اسفند ماه دانش اموزان سه پایه چهارم و پنجم وششم از موزه برج آزادی  دیدن کردند. در این موزه نمادهای شهرها و استان ها ی مختلف کشوردر معرض دید دانش آموزان قرار گرفته بود. بازدید از این موزه کمک زیادی به یادگیری درس اجتماعی دانش آموزان کرد. 

    در ادامه دختران گل فرهنگ نو از فضای باز داخل موزه و برج دیدن کردند و از قسمت های مختلف و نحوه ساخت آن بازدید کردند و از نحوه ساخت ان توسط راهنمای برج اطلاع پیدا کردند. 

    همچنین از موزه عروسک ملل استفاده کردند و با عروسک های کشور های مختلف و فرهنگ و . پوشش اقوام مختلف آشنا شدند. از بخش آینه ها و ربات های سخنگو و نوازنده هم بازدید کنند که مرتبط با درس علومشان بود.

    در اخر در غالب درس نگارش گزارش کاملی از اردوی خود در اختیار دبیر گذاشتند. 

     

    اردوها

  • تاریخ بروزرسانی: 1397/12/20

    سایر مطالب وبلاگ
    image

    افطاری

    همیشه بهمون گفتن، رمضان ماه مهمانی خداست. و ما از کودکی آموخته‌ایم رسم مهمانی و مهمان‌نوازی در این ماه را.

    مشاهده
    image

    نیمه شعبان

    در جشنِ بزرگ میلاد پدر مهربانمان، هرکدام به سهم خودمان فعالیتی انجام داده‌ایم و هدیه به امام زمان عزیزمان کرده‌ایم... در مدرسه نیز، هرپایه فعالیت‌های مختلفی را برای میلاد غرقِ نور صاحب الزمان تدارک دیده و اجرا کردند.

    مشاهده
    image

    جشنواره قرآنی

    قرآن، بزرگترین معجزه‌ الهی‌ست که در اختیار ما قرار دارد و ما به آن بی توجهیم...، رمز و رازهایی که تضمین کننده‌ی زندگی ما هست و خیلی مواقع، قطعه‌ی گمشده‌ی پازل‌های ذهنمان را تکمیل میکند. جشنواره قرآنِ امسال مدرسه، با محوریت سوره‌ی مبارکه فجر و با حضور دانش آموزان پایه ششم و متوسطه و میزبانیِ پایه نهم برگزار گردید.

    مشاهده
    وبلاگ خوش خط