image
  • تاریخ ارسال: 1400/07/07

    برنامه عید سعید غدیر (7 مرداد ماه)

    Card image cap

    با توجه به شیوع کرونا و وضعیت نه چندان مطلوب آن در کشور جشن غدیر بصورت حضوری اما مختصر و با رعایت پروتکل های بهداشتی در نمازخانه مدرسه برگزار شد.
    قبل از شروع جشن بچه های پایه چهارم شیرینی و شربت حاضر کردند و برای همه پایه ها به کلاس شان بردند و تعارف کردند. 
    مولودی کوتاهی از بلندگو های مدرسه پخش کردیم تا بچه ها جمع شوند و سپس برنامه خود را با پخش آیاتی از قرآن شروع کردیم. آیه ۶٧ سوره مائده که مربوط به ولایت امیر المومنین است.

    سپس دو نفر از دانش آموزان پایه سوم و چهارم بحر طویلی را که حفظ کرده بودند را برای بچه ها خواندند. سپس مولودی پخش شد تا بچه های پایه نهم برای نمایش حاضر شوند. نمایش بچه ها که موضوعیت اصلی اش واقعه غدیر بود و داستان، داستان بچه هایی بود که در مدرسه شان مسابقه ای برای غدیر برگزار شده بود و آنها چیز زیادی از غدیر نمی دانستند در این هنگام قاصدک خبر رسانی به خانه شان می رود و آنها را به صحرای غدیر می برد تا همراه با برکه و خورشید برای بچه ها داستان غدیر را روایت کند.

    پس از اجرای نمایش گروه دیگری از بچه های نهم مسابقه پانتومیم سرعتی برای باقی بچه ها اجرا کردند و سپس با پذیرایی بستنی جشن را تمام کردیم.

  • تاریخ بروزرسانی: 1400/07/07

    سایر مطالب وبلاگ
    image

    روز معلم

    بعد از اعضای خانواده، شاید مهم‌ترین افرادی که ما در زندگی ملاقات می‌کنیم، معلم‌هایمان باشند... آن‌ها که بی‌منت تجربه‌هایشان را در اختیارمان می‌گذارند و دلسوزند برای رشد و پیشرفت تک‌تک‌مان.

    مشاهده
    image

    خیریه

    ما در زندگی، نیاز به مهارت‌های مختلفی داریم که یکی از مهم‌ترینِ آنها، مهارت خرید و فروش است. حالا آموختن این مهارت اگر با طعم شیرین کار خیر و نیکوکاری برای شادی و کمک به هم‌وطنان‌مان باشد، خاطره‌ای بسیار به یاد ماندنی رقم می‌زند...

    مشاهده
    image

    افطاری

    همیشه بهمون گفتن، رمضان ماه مهمانی خداست. و ما از کودکی آموخته‌ایم رسم مهمانی و مهمان‌نوازی در این ماه را.

    مشاهده
    وبلاگ خوش خط