مدرسه فرهنگ نو

مدرسه فرهنگ نو

خیریه دبستان و دبیرستان فرهنگ نو (1400/12/08)

خیریه دبستان و دبیرستان فرهنگ نو (1400/12/08)

خیریه دبستان و دبیرستان فرهنگ نو (1400/12/08)

هو الکافی
گزارش خیریه
دبستان فرهنگ نو
خیریه ای برای کمک به نیازمندان در مدرسه برگزار شد که هر یک از پایه ها کاری را برعهده گرفتند. البته با رعایت پروتکل های بهداشتی! 
پایه اول: ژله های رنگی و ساندویچ درست کرده بودند.
پایه دوم : آبمیوه طبیعی گرفتند و به همراه کلوچه فروختند. هم چنین کار های هنری و اوریگامی های بچه ها هم در آنجا ارائه شدند تا والدین بخرند.
پایه سوم : بچه ها به کمک معلم خود پاپسیکل درست کردند و به همراه رزین هایی که درست کرده بودند فروختند. هم چنین کار های هنری که با چوب درست کرده بودند را فروختند.
پایه چهارم : گروهی از بچه ها اسلایم و فیجت درست کردند، برخی نشان کتاب و برخی جا کلیدی درست کردند. هم چنین گروهی خوراکی هایی نظیر ذرت مکزیکی، سیب زمینی سرخ کرده، سالاد ماکارونی، و... حاضر کرده و فروختند. هم چنین کار های هنری که با چوب درست کرده بودند را فروختند. 
پایه پنجم : بچه ها خوراکی های متنوعی را حاضر کرده بودند اعم از ساندویچ و کیک های متنوع و...هم چنین کار های هنری که با چوب درست کرده بودند را فروختند. 
پایه ششم : یکی از بچه ها بوکمارک درست کرده بود و بقیه خوراکی های خوش مزه ای مانند فلافل سالاد ماکارانی سیب زمینی سرخ کرده ساندویچ و... درست کرده بودند. هم چنین کار های هنری که با چوب درست کرده بودند را فروختند.
دبیرستان : بچه ها به کمک هم کافی شاپی در محیط نمازخانه درست کردند و در منوی خود خوراکی های خوش مزه ای مانند  میلک شیک و... داشتند.
غرفه محصولات سالم : به کمک بچه ها البالو خشک، پودر سنجد، آرد سبوس دار، سرکه سیب و انگور و شیره انگور بسته بندی شده و فروخته شد.
غرفه وسایل تزئینی : غرفه ای حاوی وسایل تزیینی و نوروزی تدارک دیده شد تا با کمک بچه ها فروخته شوند.
خیریه که نزدیک مبعث رسول اکرم بود تزیینات با توجه به این مناسبت انجام گرفت.

تگها:

خیریه دبستان فرهنگ نو